Мектеп психологының жұмыс жоспары » М.Таипов атындағы орта мектеп
Алматы облысы білім басқармасының
Ұйғыр ауданы бойынша білім бөлімінің
"М.Таипов атындағы орта мектеп"
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау бөлімі :
+7(72778)44531
Есепші бөлімі:
+7(72778) 44531
Нашар көрушілер
нұсқасы
31
март
2022

Мектеп психологының жұмыс жоспары

Педагог –психологтың жылдық жоспары

                                                             Педагог-психологтар             М.Блалов

                                                                                                       Г.Сатиева

                   Психологиялық қызметтің мақсаты:

Жаңартылған білім беру аясында рухани дамыған, зияткер   тұлғаны тәрбиелеу барысындабілім алушылардың креативті, функционалды сауатты шығармашыл, бәсекелестік сыни тұрғыдан ойлау қабілетін қалыптастыра отырып білім беру әлеуетін көтеру, психологиялық денсаулығын сақтау, қолайлы әлеуметтік  - психологиялық жағдай жасау және қолдау көрсету.







Психологиялық қызметтің негізгі міндеттері:

  • Білім алушылар мен мұғалімдердің кәсіби және  тұлғалық, зияткерлік дамуына ықпал ету, денсаулықты нығайту арқылы рухани даму шараларын жетілдіру;
  • өзін-өзі тәрбиелеу және өзін-өзі дамыту қабілетін қалыптастыру;
  • Білім беру үрдісі субьектілерінің психологиялық-педагогикалық құзіреттілігін көтеру. 
  • Білім алушыларға ақпараттық қоғамның жылдам дамуында олардың табыс-ты әлеметтенуіне психологиялық тұрғыдан жәрдем көрсету;
  • Білім алушыларды психологиялық-педагогикалық зерделеу негізінде
әрбір білім алушыға жеке тәсілді қамтамасыз ету;
  • Психологиялық диогностиканы жүргізу және білім алушылардың проблемала-рын шешу бойынша психологиялық түзету жұмыстарын жүзеге асыру;
  • Психологиялық проблемаларды шешуде және оқу-тәрбие жұмыстарының қолайлы әдістерін таңдауда ата- аналар мен педагогтерге консультациялық көмек көрсету; мәселелерді шешуде психологиялық көмек және қолдау көрсету;
                                                                           



Қыркүйек айы

Бағыты

І апта

ІІ апта

ІІІ апта

     ІҮ     апта

І.Психологиялық психодиогностика.    Мақсаты: 

Білім алушылардың психикалық  дамуын анықтау мақсатында психологиялық диогностикалау;

Білім алушылардың бейімделуі, дамуы мен әлеуметтену мақсатында кешенді психологиялық тексеру;Білім алушылардың қабілеттілігі, қызығу-шылығы мен икемділігін психологиялық диогности-калау.Психологилық диогностиканың қорытындысы бойынша психологиялық тұжырымдар мен  ұсыныстарды дайындау.

Мектепішілік әлеуметтік топтарға жататын оқушыларды анықтау,тізімін алып мәліметтерін толықтыру


7-9 сыныптардан

Басса-Дарки сауалы 

5-7 сынып Филлипс әдістемесі

Йирасек-Керн тесті 1сынып


5-7 сынып Филлипс әдістемесі

Равен матрицасы

5-7 сынып

Эльконин «Графикалық тест» 1 сынып

1-11 сынып социометрия


1-11 сынып социометрия

Айзенко сауалы,

Шимишек,аутонорма

5-10 сынып

Равен матрицасы

5-7 сынып

Отбасылық қарым-қатынас 5-7 сынып

Йирасек-Керн тесті

1сынып

Эльконин «Графикалық тест» 0 сынып

1 сын.зейінін диагностикалау «Моншақ» әдістемесі

ІІ.Түзету-дамытушылық бағыттар

Мақсаты: 

Жеке тұлғалық өсуге арналған тренингтер өткізу;

Білім алушылар мен педагогтердің тұлғалық, интелектуалдық эмоционалды-жігерлік,шығарма- шылық даму үйлесімділігі бойынша психологиялық түзету және дамыту сабақтарын ұйымдастыру;

Жанжалдық тұлға-аралық қатынастарды түзетуді жоспарлау.

2-4 сынып Арт терапия «Мен бақытты баламын»

1 сын «Танысу» жаттығу

«Мен бақытты баламын» 5-7 сынып әңгіме,сурет


8-10 сынып «Мен үшін өмір қымбат»

Эссе

1 сын «Қарым-қатынас пен эмоциялық күйі» түзету жаттығуы


ІІІ.Ағартушылық-профилактикалық бағыт

Мақсаты:

Білім алушылар мен педагогтердің өзін-өзі айқын-дауына, кәсіптік өсуіне ықпал ету;Білім алушылар бейімсіздігінің алдын-алу;Білім алушылардың бейәлеуметтік мінез-құлқының алдын-алу;

Мұғалімдерді аттестаттауда әлеуметтік-психологиялық сүйемелдеу;Әдістемелік бірлестіктер мен педагогикалық кеңестің жұмысына ықпал ету.


Аймақтық психолог бірлестіктерінің семинар

1 сынып ата-аналарымен конференция

Жас мамандармен семинар-тренинг

5 сын ата-аналармен «Мен бақыттымын баламмен»тренинг

Кәмелетке толма-ғандарды дене және психикалық күш көрсетуден, кемсітудің барлық нысандарынан, жыныстық және өзге де пайдаланудан сақтау жолдары 

Сын.жет. дәріс

Ерекшеназардағы оқушылармен жүргізілген жұмыс құқық кеңесінде қарау (  анақтама)

ІҮ.Психологиялық кеңес беру- консультациялық бағыттар.      Мақсаты:

Білім алушыларға, ата-аналар мен мұғалімдерге олардың сұранысы бойынша кеңес беру;

кәсіптік өзін –өзі айқындау проблемалары және қоршаған ортамен өзара қарым-қатынастар бойынша жеке және топпен кеңес жүргізу; Күйзелістік, жанжалдық, қатты эмоционалды күйзелістік жағдайда болып табылатын білім алушыларға психологиялық қолдау көрсету; Тұлғааралық және топаралық жанжалдарды шешуде делдалдық жұмыстарды ұйымдастыру; Әдістемелік бірлестіктер мен педагогикалық кеңестің жұмысына ықпал ету.

Жыл бойы жеке кеңес және сұраныс бойынша жұмыс  жүргізу

0,1,5 сынып оқушылары,ерекшеназардағы, ерекшежанұя,тәуекел топ  және жаңа келген оқушылармен сұхбаттасу



Ү.Әлеуметтік –диспетчерлік бағыттар

Мақсаты:

Педагог-психологтың және кең көлемде талап етілетін мамандардың кәсіптік құзіреттілігі, функционалдық міндеттері шеңберінен шығатын проблемаларды шешу бойынша (дефектологтар, логопеттер,тифлопедагогтармен т.б. аралас-мамандармен жұмыс жүргізу)Әлеуметтік-медициналық-психологиялық қызметтер туралы деректер банкін қалыптастыру; Аралас-мамандармен және шұғыл жағдайда көмек көрсету бойынша мүдделі органдармен өзара әрекет нәтижелерінің мониторингін жүргізу.

Қажетті органдармен     жүргізілінген  жұмыстың өзара әрекет нәтижелерінің мониторингін жүргізу (болған жағдайда) функционалдық міндет шеңберінен шығатын проблемаларды шешу бойынша (дефектологтар, логопеттер, тифлопедагогтармен т.б. аралас-мамандармен жұмыс жүргізу)

Мектеп инспекторы,социологпен біріккен жұмыс жүргізу

Кәмелетке толмаған балалар арасындағы құқық бұзушылықтың алдын алу мәселелерін шешу, олардың құқықтары мен қызығушылығын қорғау мақсатында рейдтер жұмысын ұйымдастыру (Ереже бойынша) рейд уақытында

Психологиялық қызмет құжаттарын дайындау



Қазан айы

Бағыты

І апта

ІІ апта

ІІІ апта

     ІҮ     апта

І.Психологиялық психодиогностика.    Мақсаты: 

Білім алушылардың психикалық  дамуын анықтау мақсатында психологиялық диогностикалау;

Білім алушылардың бейімделуі, дамуы мен әлеуметтену мақсатында кешенді психологиялық тексеру;Білім алушылардың қабілеттілігі, қызығу-шылығы мен икемділігін психологиялық диогности-калау.Психологилық диогностиканың қорытындысы бойынша психологиялық тұжырымдар мен     ұсыныстарды дайындау.

«Графикалық тест» 0 сынып  «Менің жанұям» әдістемесі  2-11 сынып

1-11 сынып социометрия

Отбасылық қарым-қатынас 5-7 сынып

Лусканов анкета 4-5сын.

Дарынды оқушылардың диагностикалық картасы. ШТУР,Мюнстенберг әдісі


4-5 сынып «Түймедақ» әдістемесі

 «Бағаға бағдар», «Білімге бағдар»  сауал 5-9

Шағын орталық балаларының  таным процесі бойынша қабылдау,ес,зейінді  диагностикалау 

1 сын.зейінін диагностикалау «Өрнек» әдістемесі 

Ерекше назар тәуекел топ,сәтсіз жанұя

1-11 сынып социо-метрия

 «Бағаға бағдар», «Білімге бағдар»  сауал 5-9

Жануарлар мектебі әдістемесі 0-1сынып



Жануарлар мектебі әдістемесі

0-1сынып


ІІ.Түзету-дамытушылық бағыттар

Мақсаты: 

Жеке тұлғалық өсуге арналған тренингтер өткізу;

Білім алушылар мен педагогтердің тұлғалық, интелектуалдық эмоционалды-жігерлік,шығарма- шылық даму үйлесімділігі бойынша психологиялық түзету және дамыту сабақтарын ұйымдастыру;

Жанжалдық тұлға-аралық қатынастарды түзетуді жоспарлау.

Мұғалімдермен психологиялық  тренинг

(ӘБ апталығы)

Зейінді дамыту және түзету жаттығуы «Шатасқан сызықтар»

«Өз қорқынышыңды жеңе біл» тренинг

5 сынып

Зейінді дамыту және түзету жаттығуы «Ұқсасын тауып сыз» Е.В.Доценко

Ерекше назар.оқу.Сабақтан тыс және сабаққа қатысу, бақылау. Сабаққа кешігетін және көп қалатын оқушылармен жеке жұмыс жүргізу.



ІІІ.Ағартушылық-профилактикалық бағыт

Мақсаты:

Білім алушылар мен педагогтердің өзін-өзі айқын-дауына, кәсіптік өсуіне ықпал ету;Білім алушылар бейімсіздігінің алдын-алу;Білім алушылардың бейәлеуметтік мінез-құлқының алдын-алу;

Мұғалімдерді аттестаттауда әлеуметтік-психологиялық сүйемелдеу;Әдістемелік бірлестіктер мен педагогикалық кеңестің жұмысына ықпал ету.

Ерекше назардағы жанұя, инклюзив топ

Оқушыларымен жұмыс

Тәуекел топ,ерекше назардағы оқушыларымен жұмыс

Аймақтық психолог бірлестіктерінің семинар

Қиын және құқықбұзуға бейім оқушылармен жүргізілген жұмыс құқық кеңесінде қарау ( Есепте тұрған оқушылар туралы жұмыс қорытындысын)

Пән мұғалімдерімен  диагностика қорытындысы бойынша семинар

ІҮ.Психологиялық кеңес беру- консультациялық бағыттар.      Мақсаты:

Білім алушыларға, ата-аналар мен мұғалімдерге олардың сұранысы бойынша кеңес беру;

 Білім алушыларға, ата-аналар мен мұғалімдерге     жеке тұлғалық,кәсіптік өзін –өзі айқындау проблемалары және қоршаған ортамен өзара қарым-қатынастар бойынша жеке және топпен кеңес жүргізу;Күйзелістік, жанжалдық, қатты эмоционалды күйзелістік жағдайда болып табылатын білім алушыларға психологиялық қолдау көрсету;Тұлғааралық және топаралық жанжалдарды шешуде делдалдық жұмыстарды ұйымдастыру;Әдістемелік бірлестіктер мен педагогикалық кеңестің жұмысына ықпал ету.


Сабақтан жиі себепсіз қалатын оқушылармен әңгімелесу. 

Сұраныс бойынша кеңес беру 

Сынып жетекшілерін жүргізілген зерттеу қорытындысымен таныстырып кеңес беру

Тәрбиесі қиындық туғызатын оқушылармен және олардың ата-аналарымен біріккен әңгіме-кеңестер


Ү.Әлеуметтік –диспетчерлік бағыттар

Мақсаты:Педагог-психологтың және кең көлемде талап етілетін мамандардың кәсіптік құзіреттілігі, функционалдық міндеттері шеңберінен шығатын проблемаларды шешу бойынша (дефектологтар, логопеттер,тифлопедагогтармен т.б. аралас-мамандармен жұмыс жүргізу)Әлеуметтік-медициналық-психологиялық қызметтер туралы деректер банкін қалыптастыру; Аралас-мамандармен және шұғыл жағдайда көмек көрсету бойынша мүдделі органдармен өзара әрекет нәтижелерінің мониторингін жүргізу.

Қажетті органдармен     жүргізілінген  жұмыстың өзара әрекет нәтижелерінің мониторингін жүргізу (болған жағдайда) функционалдық міндет шеңберінен шығатын проблемаларды шешу бойынша (дефектологтар, логопеттер, тифлопедагогтармен т.б. аралас-мамандармен жұмыс жүргізу)


Қараша айы

Бағыты

І апта

ІІ апта

ІІІ апта

     ІҮ     апта

І.Психологиялық психодиогностика.    Мақсаты: 

Білім алушылардың психикалық  дамуын анықтау мақсатында психологиялық диогностикалау;

Білім алушылардың бейімделуі, дамуы мен әлеуметтену мақса-тында кешенді психологиялық тексеру;Білім алушылардың қабілеттілігі, қызығу-шылығы мен икемділігін психологиялық диогности-калау.Психологилық диогностиканың қорытындысы бойынша психологиялық тұжырымдар мен     ұсыныстарды дайындау.


Сезіну Белсенді Көңіл-күй (САН) сауалы 8,9


Депрессияны анықтау сауалы 8,9

Тәуекел топ.Люшер әдісі 

9-11 сынып оқушыларымен мамандық таңдау мақсатында Голланд тесті.

ДАП-П девиантты баланы анықтау 8 кл

Депрессия деңгейін диагностикалау8,9

Ерек.назар.«Кактус» әдістемесі

Ерекше назардағы,

тәуекел топ,ерекше назардағы жанұя,

инклюзив топ оқушыларымен «Кактус» әдістемесі

Сезіну Белсенді Көңіл-күй (САН) сауалы 8,9

КОС сауалы (коммуникативті ұйымдастырушылық қабілетті анықтау) 8,9

ІІ.Түзету-дамытушылық бағыттар

Мақсаты: 

Жеке тұлғалық өсуге арналған тренингтер өткізу;

Білім алушылар мен педагогтердің тұлғалық, интелектуалдық эмоционалды-жігерлік,шығарма- шылық даму үйлесімділігі бойынша психологиялық түзету және дамыту сабақтарын ұйымдастыру;

Жанжалдық тұлға-аралық қатынастарды түзетуді жоспарлау.


11 сынып оқушылаырн ҰБТ-ке  даярлау , өз-өзіне сенімділігін қалыптастыру тренинг сабақ.

1 сын «Көңіл-күй» тренинг




ІІІ.Ағартушылық-профилактикалық бағыт

Мақсаты:

Білім алушылар мен педагогтердің өзін-өзі айқын-дауына, кәсіптік өсуіне ықпал ету;Білім алушылар бейімсіздігінің алдын-алу;Білім алушылардың бейәлеуметтік мінез-құлқының алдын-алу;

Мұғалімдерді аттестаттауда әлеуметтік-психологиялық сүйемелдеу;Әдістемелік бірлестіктер мен педагогикалық кеңестің жұмысына ықпал ету.

Аудандық психолог бірлестіктерінің семинар


Сынып жет.тренинг «Кәмелетке толмағандардың девиантты және делинквентті мінез-құлықтың алдын алудың заманауи әдістемелері Суицид пен қат ерге бейім     мінез құлық тың  алдын алу  жұмыстары


5-8 сынып ата-аналарына  «Бақытты отбасы-бақытты балалық шақ»



Ерекше назар.оқу.Сабақтан тыс және сабаққа қатысу, бақылау. Сабаққа кешігетін және көп қалатын оқушылармен жеке жұмыс жүргізу.

Қиын және құқықбұзуға бейім оқушылармен жүргізілген жұмыс құқық кеңесінде қарау ( Есепте тұрған оқушылар туралы жұмыс қорытындысын)


ІҮ.Психологиялық кеңес беру- консультациялық бағыттар.      Мақсаты:

Білім алушыларға, ата-аналар мен мұғалімдерге олардың сұранысы бойынша кеңес беру;

 Білім алушыларға, ата-аналар мен мұғалімдерге     жеке тұлғалық,кәсіптік өзін –өзі айқындау проблемалары және қоршаған ортамен өзара қарым-қатынастар бойынша жеке және топпен кеңес жүргізу;Күйзелістік, жанжалдық, қатты эмоционалды күйзелістік жағдайда болып табылатын білім алушыларға психологиялық қолдау көрсету;Тұлғааралық және топаралық жанжалдарды шешуде делдалдық жұмыстарды ұйымдастыру;Әдістемелік бірлестіктер мен педагогикалық кеңестің жұмысына ықпал ету.







Ата-аналармен Отбасындағы және қоғамдағы зорлық-зомбылықтар және оның зардаптары тақырыбында сұхбат жүргізу


Жасөспірімдермен аулада,мектепте және қоғамдық орындардағы тәртіп ережелері, нормалары туралы

сұхбаттасып кенес беру

Сынып жетекшілер үшін Тәрбиесі қиындық туғызатын оқушылар-мен және олардың ата-аналарымен біріккен әңгіме-кеңестер




Сұраныс бойынша кеңес беру 









Ү.Әлеуметтік –диспетчерлік бағыттар

Мақсаты:

Педагог-психологтың және кең көлемде талап етілетін мамандардың кәсіптік құзіреттілігі, функционалдық міндеттері шеңберінен шығатын проблемаларды шешу бойынша (дефектологтар, логопеттер,тифлопедагогтармен т.б. аралас-мамандармен жұмыс жүргізу)Әлеуметтік-медициналық-психологиялық қызметтер туралы деректер банкін қалыптастыру; Аралас-мамандармен және шұғыл жағдайда көмек көрсету бойынша мүдделі органдармен өзара әрекет нәтижелерінің мониторингін жүргізу.

Қажетті органдармен     жүргізілінген жұмыстың өзара әрекет нәтижелерінің мониторингін жүргізу (болған жағдайда) функционалдық міндет шеңберінен шығатын проблемаларды шешу бойынша (дефектологтар, логопеттер, тифлопедагогтармен т.б. аралас-мамандармен жұмыс жүргізу)










Желтоқсан айы

Бағыты

І апта

ІІ апта

ІІІ апта

     ІҮ     апта

І.Психологиялық психодиогностика.    Мақсаты: 

Білім алушылардың психикалық  дамуын анықтау мақсатында психологиялық диогностикалау;

Білім алушылардың бейімделуі, дамуы мен әлеуметтену мақса-тында кешенді психологиялық тексеру;Білім алушылардың қабілеттілігі, қызығу-шылығы мен икемділігін психологиялық диогности-калау.Психологилық диогностиканың қорытындысы бойынша психологиялық тұжырымдар мен     ұсыныстарды дайындау.

Ерекше назардағы

оқушыларымен «Өмірде жоқ жануар» әдістемесі

Л.И.Вассерман, И.А.Горьков,

Е.Е.Ромицына сауалы «Жасөспірімнің ата-анасы жайлы»7-9

Профорентация «Қызығушылық картасы», ОПГ сауалы7-9

тәуекел топ оқушыларымен «Өмірде жоқ жануар» әдістемесі

Л.И.Вассерман, И.А.Горьков,

Е.Е.Ромицына сауалы «Жасөспірімнің ата-анасы жайлы»7-9

Профорентация «Қызығушылық картасы», ОПГ сауалы 7-9

Ерекше назар.«Өмірде жоқ жануар» әдістемесі

ерекше назардағы жанұя оқушыларымен «Өмірде жоқ жануар» әдістемесі

Л.И.Вассерман, И.А.Горьков,

Е.Е.Ромицына сауалы «Жасөспірімнің ата-анасы жайлы»7-9

Профорентация «Қызығушылық картасы», ОПГ сауалы 7-9

инклюзив топ оқушыларымен «Өмірде жоқ жануар» әдістемесі

Л.И.Вассерман, И.А.Горьков,

Е.Е.Ромицына сауалы «Жасөспірімнің ата-анасы жайлы»7-9

Профорентация «Қызығушылық картасы», ОПГ сауалы 7-9

ІІ.Түзету-дамытушылық бағыттар

Мақсаты: 

Жеке тұлғалық өсуге арналған тренингтер өткізу;

Білім алушылар мен педагогтердің тұлғалық, интелектуалдық эмоционалды-жігерлік,шығарма- шылық даму үйлесімділігі бойынша психологиялық түзету және дамыту сабақтарын ұйымдастыру;

Жанжалдық тұлға-аралық қатынастарды түзетуді жоспарлау.

Орта буын оқушыларының қарым-қатынас мәдениетін қалыптастыруға коррекциялық ойын


Ұжыммен тренинг

(ӘБ апталығы)

девиантты мінез-құлықты балалармен жүргізілетін психологиялық түзету жұмыстары

Кәмелетке толмаған девиантты мінез-құлықты балалармен жүргізілетін психологиялық түзету жұмыстары

(сауалнама,тренинг)

ҰБТ-ға бірге дайындалайық

(ата-анамен оқушылар)тренинг


ІІІ.Ағартушылық-профилактикалық бағыт

Мақсаты:

Білім алушылар мен педагогтердің өзін-өзі айқын-дауына, кәсіптік өсуіне ықпал ету;Білім алушылар бейімсіздігінің алдын-алу;Білім алушылардың бейәлеуметтік мінез-құлқының алдын-алу;

Мұғалімдерді аттестаттауда әлеуметтік-психологиялық сүйемелдеу;Әдістемелік бірлестіктер мен педагогикалық кеңестің жұмысына ықпал ету.

Қыздар жұмыс баяндама

«Ананың ізін қыз басар» ұлдармен жұмыс баяндама

«Атаның ізін ұл басар»


Оқушылармен  жамандықтың алдын алуға дөңгелек стол

І жж бойынша құқық бұзушылық фактілері туралы көрсеткіштерді жинақтап,себептерін анықтап, Есепке қою,есептен шығару жұмыстары және жүргізілген жұмыс қорытындысы

Аймақтық психолог бірлестіктерінің семинар 

Қиын және құқықбұзуға бейім оқушылармен жүргізілген жұмыс құқық кеңесінде қарау ( Есепте тұрған оқушылар туралы жұмыс қорытындысын)

ІҮ.Психологиялық кеңес беру- консультациялық бағыттар.      Мақсаты:

Білім алушыларға, ата-аналар мен мұғалімдерге олардың сұранысы бойынша кеңес беру;

 Білім алушыларға, ата-аналар мен мұғалімдерге     жеке тұлғалық,кәсіптік өзін –өзі айқындау проблемалары және қоршаған ортамен өзара қарым-қатынастар бойынша жеке және топпен кеңес жүргізу;Күйзелістік, жанжалдық, қатты эмоционалды күйзелістік жағдайда болып табылатын білім алушыларға психологиялық қолдау көрсету;Тұлғааралық және топаралық жанжалдарды шешуде делдалдық жұмыстарды ұйымдастыру;Әдістемелік бірлестіктер мен педагогикалық кеңестің жұмысына ықпал ету.



Толық емес отбасымен жұмыс Тәрбиесі қиындық туғызатын оқушылармен және олардың ата-аналарымен біріккен әңгіме-кеңестер


Тәрбиесінде қиындық туғызатын оқушылармен және олардың ата-аналарымен кеңес әңгіме,

Сынып жетекшілеріне жүргізілген зерттеу қорытындысымен таныстырып кеңес беру

Ү.Әлеуметтік –диспетчерлік бағыттар

Мақсаты:

Педагог-психологтың және кең көлемде талап етілетін мамандардың кәсіптік құзіреттілігі, функционалдық міндеттері шеңберінен шығатын проблемаларды шешу бойынша (дефектологтар, логопеттер,тифлопедагогтармен т.б. аралас-мамандармен жұмыс жүргізу)Әлеуметтік-медициналық-психологиялық қызметтер туралы деректер банкін қалыптастыру; Аралас-мамандармен және шұғыл жағдайда көмек көрсету бойынша мүдделі органдармен өзара әрекет нәтижелерінің мониторингін жүргізу.

Қажетті органдармен     жүргізілінген  жұмыстың өзара әрекет нәтижелерінің мониторингін жүргізу (болған жағдайда) функционалдық міндет шеңберінен шығатын проблемаларды шешу бойынша (дефектологтар, логопеттер, тифлопедагогтармен т.б. аралас-мамандармен жұмыс жүргізу)










Қаңтар айы

Бағыты

І апта

ІІ апта

ІІІ апта

     ІҮ     апта

І.Психологиялық психодиогностика.    Мақсаты: 

Білім алушылардың психикалық  дамуын анықтау мақсатында психологиялық диогностикалау;

Білім алушылардың бейімделуі, дамуы мен әлеуметтену мақса-тында кешенді психологиялық тексеру;Білім алушылардың қабілеттілігі, қызығу-шылығы мен икемділігін психологиялық диогности-калау.Психологилық диогностиканың қорытындысы бойынша психологиялық тұжырымдар мен     ұсыныстарды дайындау.

Әкімшіліктің Басқару стилі сауалнама

Ерекше назар, тәуекел топ,сәтсіз жанұя 

Г.Айзенктің Жеке тұлғаның психология-лық өзін-өзі бағалауын диагностикалау.


Ч. Мазасыздық деңгейін анықтау әдістемесі Спилбергер 


Ч. Мазасыздық деңгейін анықтау әдістемесі Спилбергер 


ІІ.Түзету-дамытушылық бағыттар

Мақсаты: 

Жеке тұлғалық өсуге арналған тренингтер өткізу;

Білім алушылар мен педагогтердің тұлғалық, интелектуалдық эмоционалды-жігерлік,шығарма- шылық даму үйлесімділігі бойынша психологиялық түзету және дамыту сабақтарын ұйымдастыру;

Жанжалдық тұлға-аралық қатынастарды түзетуді жоспарлау.


Мен қалаймын,

қолымнан келеді,

жасаймын тренинг 11 сынып оқушыларымен

Ұжыммен тренинг

(ӘБ апталығы)

Ерекше назар.оқу.Сабақтан тыс және сабаққа қатысу, бақылау. Сабаққа кешігетін және көп қалатын оқушылармен жеке жұмыс жүргізу.

девиантты мінез-құлықты балалармен жүргізілетін психологиялық түзету жұмыстары


ІІІ.Ағартушылық-профилактикалық бағыт

Мақсаты:

Білім алушылар мен педагогтердің өзін-өзі айқын-дауына, кәсіптік өсуіне ықпал ету;Білім алушылар бейімсіздігінің алдын-алу;Білім алушылардың бейәлеуметтік мінез-құлқының алдын-алу;

Мұғалімдерді аттестаттауда әлеуметтік-психологиялық сүйемелдеу;Әдістемелік бірлестіктер мен педагогикалық кеңестің жұмысына ықпал ету.

Жас мамандармен  семинар

7-8 сынып  ата-аналарымен «Отбасылық құндылықтарды нығайту және өз балаңды жаман ортадан қалай қорғауға болады?»

Конференция


Аудандық психолог бірлестіктерінің семинар

 Қиын және құқықбұзуға бейім оқушылармен жүргізілген жұмыс құқық кеңесінде қарау ( Есепте тұрған оқушылар туралы жұмыс қорытындысын)

Ү.Әлеуметтік –диспетчерлік бағыттар

Мақсаты:

Педагог-психологтың және кең көлемде талап етілетін мамандардың кәсіптік құзіреттілігі, функционалдық міндеттері шеңберінен шығатын проблемаларды шешу бойынша (дефектологтар, логопеттер,тифлопедагогтармен т.б. аралас-мамандармен жұмыс жүргізу)Әлеуметтік-медициналық-психологиялық қызметтер туралы деректер банкін қалыптастыру; Аралас-мамандармен және шұғыл жағдайда көмек көрсету бойынша мүдделі органдармен өзара әрекет нәтижелерінің мониторингін жүргізу.

Қажетті органдармен     жүргізілінген  жұмыстың өзара әрекет нәтижелерінің мониторингін жүргізу (болған жағдайда) функционалдық міндет шеңберінен шығатын проблемаларды шешу бойынша (дефектологтар, логопеттер, тифлопедагогтармен т.б. аралас-мамандармен жұмыс жүргізу)










Ақпан айы

Бағыты

І апта

ІІ апта

ІІІ апта

     ІҮ     апта

І.Психологиялық психодиогностика.    Мақсаты: 

Білім алушылардың психикалық  дамуын анықтау мақсатында психологиялық диогностикалау;

Білім алушылардың бейімделуі, дамуы мен әлеуметтену мақса-тында кешенді психологиялық тексеру;Білім алушылардың қабілеттілігі, қызығу-шылығы мен икемділігін психологиялық диогности-калау.Психологилық диогностиканың қорытындысы бойынша психологиялық тұжырымдар мен  ұсыныстарды дайындау.

Г.Айзенктің Жеке тұлғаның психологиялық өзін-өзі бағалауын диагностикалау.

8-11


Г.Айзенктің Жеке тұлғаның психология-лық өзін-өзі бағалауын диагностикалау.

8-11

Ұжымның психологиялық ахуалын зерттеу диагностикасы

Ерекше наз. Оқу. Ата-анасынан «Сіздің өміріңіздегі бала тәрбиесінің орны», 

Ерек.наз.оқу.«Бала эмоциясы және шиеленіске (стреске) қарсы тұрақтылық»


ІІ.Түзету-дамытушылық бағыттар

Мақсаты: 

Жеке тұлғалық өсуге арналған тренингтер өткізу;

Білім алушылар мен педагогтердің тұлғалық, интелектуалдық эмоционалды-жігерлік,шығарма- шылық даму үйлесімділігі бойынша психологиялық түзету және дамыту сабақтарын ұйымдастыру;

Жанжалдық тұлға-аралық қатынастарды түзетуді жоспарлау.

«Өмір мен саған ғашықпын» шығарма мен сурет байқауы


Жас ұстаздармен

«Білім мен еңбек шеберлікке жеткізеді»


ҰБТ-ке дайындауда 11 сынып оқушыларымен тренингтік жаттығу


ІІІ.Ағартушылық-профилактикалық бағыт

Мақсаты:

Білім алушылар мен педагогтердің өзін-өзі айқын-дауына, кәсіптік өсуіне ықпал ету;Білім алушылар бейімсіздігінің алдын-алу;Білім алушылардың бейәлеуметтік мінез-құлқының алдын-алу;

Мұғалімдерді аттестаттауда әлеуметтік-психологиялық сүйемелдеу;Әдістемелік бірлестіктер мен педагогикалық кеңестің жұмысына ықпал ету.

Девиантты мінезді жасөспірімдердің мінездемелік ерекшеліктері туралы:

-тәртіпке қарсы мінез-құлықты бала

-қоғамға қарсы (антиәлеуметтік)

-Делинквентті (құқыққа қайшы келетін)

-Аутоагрессивті мінез-құлықты бала сынып жет.ата-анаға дәріс (лекция)

Аймақтық психолог бірлестіктерінің семинар

Қыздар және ұлдармен жұмысы «Қазіргі заманның ұлымен қызы» пікір талас


Қиын және құқықбұзуға бейім оқушылармен жүргізілген жұмыс құқық кеңесінде қарау ( Есепте тұрған оқушылар туралы жұмыс қорытындысын)

ІҮ.Психологиялық кеңес беру- консультациялық бағыттар.      Мақсаты:

Білім алушыларға, ата-аналар мен мұғалімдерге олардың сұранысы бойынша кеңес беру;

 Білім алушыларға, ата-аналар мен мұғалімдерге     жеке тұлғалық,кәсіптік өзін –өзі айқындау проблемалары және қоршаған ортамен өзара қарым-қатынастар бойынша жеке және топпен кеңес жүргізу;Күйзелістік, жанжалдық, қатты эмоционалды күйзелістік жағдайда болып табылатын білім алушыларға психологиялық қолдау көрсету;Тұлғааралық және топаралық жанжалдарды шешуде делдалдық жұмыстарды ұйымдастыру;Әдістемелік бірлестіктер мен педагогикалық кеңестің жұмысына ықпал ету.

Тәрбиесі қиындық туғызатын оқушылармен және олардың ата-аналарымен біріккен әңгіме-кеңестер Жетім  балалармен жеке әңгімелесу




Сұраныс бойынша кеңес беру 

Сынып жетекшілерін жүргізілген зерттеу қорытындысымен таныстырып кеңес беру

Ү.Әлеуметтік –диспетчерлік бағыттар

Мақсаты:

Педагог-психологтың және кең көлемде талап етілетін мамандардың кәсіптік құзіреттілігі, функционалдық міндеттері шеңберінен шығатын проблемаларды шешу бойынша (дефектологтар, логопеттер,тифлопедагогтармен т.б. аралас-мамандармен жұмыс жүргізу)Әлеуметтік-медициналық-психологиялық қызметтер туралы деректер банкін қалыптастыру; Аралас-мамандармен және шұғыл жағдайда көмек көрсету бойынша мүдделі органдармен өзара әрекет нәтижелерінің мониторингін жүргізу.

Қажетті органдармен     жүргізілінген  жұмыстың өзара әрекет нәтижелерінің мониторингін жүргізу (болған жағдайда) функционалдық міндет шеңберінен шығатын проблемаларды шешу бойынша (дефектологтар, логопеттер, тифлопедагогтармен т.б. аралас-мамандармен жұмыс жүргізу)








Наурыз айы

Бағыты

І апта

ІІ апта

ІІІ апта

     ІҮ     апта

І.Психологиялық психодиогностика.    Мақсаты: 

Білім алушылардың психикалық  дамуын анықтау мақсатында психологиялық диогностикалау;

Білім алушылардың бейімделуі, дамуы мен әлеуметтену мақса-тында кешенді психологиялық тексеру;Білім алушылардың қабілеттілігі, қызығу-шылығы мен икемділігін психологиялық диогности-калау.Психологилық диогностиканың қорытындысы бойынша психологиялық тұжырымдар мен     ұсыныстарды дайындау.

Ерекше назардағы

оқушыларымен Люшер тесті

тәуекел топ оқушыларымен  Люшер тесті

ерекше назардағы жанұя,оқушыларымен  Люшер тесті


ІІ.Түзету-дамытушылық бағыттар

Мақсаты: 

Жеке тұлғалық өсуге арналған тренингтер өткізу;

Білім алушылар мен педагогтердің тұлғалық, интелектуалдық эмоционалды-жігерлік,шығарма- шылық даму үйлесімділігі бойынша психологиялық түзету және дамыту сабақтарын ұйымдастыру;

Жанжалдық тұлға-аралық қатынастарды түзетуді жоспарлау.

Тәрбиесі қиын оқушы лармен «Менің отбасым  және мектеп» тренинг кеңес


«Бір-бірімізді тыңдай білемізбе» 10 сынып 


Девиантты мінез-құлықты балалармен жүргізілетін психологиялық түзету жұмыстары

девиантты мінез-құлықты балалармен жүргізілетін психологиялық түзету жұмыстары

Сынып жетекшілермен тренинг

Қарым-қатынас шеберлігі


ІІІ.Ағартушылық-профилактикалық бағыт

Мақсаты:

Білім алушылар мен педагогтердің өзін-өзі айқын-дауына, кәсіптік өсуіне ықпал ету;Білім алушылар бейімсіздігінің алдын-алу;Білім алушылардың бейәлеуметтік мінез-құлқының алдын-алу;

Мұғалімдерді аттестаттауда әлеуметтік-психологиялық сүйемелдеу;Әдістемелік бірлестіктер мен педагогикалық кеңестің жұмысына ықпал ету.

Бейәлеуметтік мінез-құлқының алдын алу (Тәрбиесінде бақылауды қажет ететін ерекше назардағы жанұя оқушылармен)



«Бала жанын түсінейік», сынып жетекші және ата-аналармен семинар-тренинг

Аудандық психолог бірлестіктерінің семинар

 Қиын және құқықбұзуға бейім оқушылармен жүргізілген жұмыс құқық кеңесінде қарау ( Есепте тұрған оқушылар туралы жұмыс қорытындысын)

ІҮ.Психологиялық кеңес беру- консультациялық бағыттар.      Мақсаты:

Білім алушыларға, ата-аналар мен мұғалімдерге олардың сұранысы бойынша кеңес беру;

 Білім алушыларға, ата-аналар мен мұғалімдерге     жеке тұлғалық,кәсіптік өзін –өзі айқындау проблемалары және қоршаған ортамен өзара қарым-қатынастар бойынша жеке және топпен кеңес жүргізу;Күйзелістік, жанжалдық, қатты эмоционалды күйзелістік жағдайда болып табылатын білім алушыларға психологиялық қолдау көрсету;Тұлғааралық және топаралық жанжалдарды шешуде делдалдық жұмыстарды ұйымдастыру;Әдістемелік бірлестіктер мен педагогикалық кеңестің жұмысына ықпал ету.


Сұраныс бойынша кеңес беру 

Сынып жетекшілерін жүргізілген зерттеу қорытындысымен таныстырып кеңес беру 

Тәрбиесі қиындық туғызатын оқушылармен және олардың ата-аналарымен біріккен әңгіме-кеңестер















Ү.Әлеуметтік –диспетчерлік бағыттар

Мақсаты:

Педагог-психологтың және кең көлемде талап етілетін мамандардың кәсіптік құзіреттілігі, функционалдық міндеттері шеңберінен шығатын проблемаларды шешу бойынша (дефектологтар, логопеттер,тифлопедагогтармен т.б. аралас-мамандармен жұмыс жүргізу)Әлеуметтік-медициналық-психологиялық қызметтер туралы деректер банкін қалыптастыру; Аралас-мамандармен және шұғыл жағдайда көмек көрсету бойынша мүдделі органдармен өзара әрекет нәтижелерінің мониторингін жүргізу.

Қажетті органдармен     жүргізілінген  жұмыстың өзара әрекет нәтижелерінің мониторингін жүргізу (болған жағдайда) функционалдық міндет шеңберінен шығатын проблемаларды шешу бойынша (дефектологтар, логопеттер, тифлопедагогтармен т.б. аралас-мамандармен жұмыс жүргізу)

                                                              


                                                              Сәуір айы

Бағыты

І апта

ІІ апта

ІІІ апта

     ІҮ     апта

І.Психологиялық психодиогностика.    Мақсаты: 

Білім алушылардың психикалық  дамуын анықтау мақсатында психологиялық диогностикалау;

Білім алушылардың бейімделуі, дамуы мен әлеуметтену мақса-тында кешенді психологиялық тексеру;Білім алушылардың қабілеттілігі, қызығу-шылығы мен икемділігін психологиялық диогности-калау.Психологилық диогностиканың қорытындысы бойынша психологиялық тұжырымдар мен  ұсыныстарды дайындау.

4 сынып ШТУР

4 сыныппен диагностика, Түймедақ әдістемесі

Тәуекел топқа жататын оқушылармен диагностикалық жұмыстар

Тәуекел топқа жататын оқушылармен диагностикалық жұмыстар

Тәуекел топқа жататын оқушылармен диагностикалық жұмыстар

ІІ.Түзету-дамытушылық бағыттар

Мақсаты: 

Жеке тұлғалық өсуге арналған тренингтер өткізу;

Білім алушылар мен педагогтердің тұлғалық, интелектуалдық эмоционалды-жігерлік,шығарма- шылық даму үйлесімділігі бойынша психологиялық түзету және дамыту сабақтарын ұйымдастыру;

Жанжалдық тұлға-аралық қатынастарды түзетуді жоспарлау.


Ұжыммен тренинг

(ӘБ апталығы)

Ерекше назар.оқу. Сабақтан тыс және сабаққа қатысу, бақылау. Сабаққа кешігетін және көп қалатын оқушылармен жеке жұмыс жүргізу.

4 сынып Диагностика нәтижесі бойынша сұрыпталған оқушылармен түзету жұмыстары

«Жылы жүректен жақсы тілек»

11 сынып ҰБТ дайындауда оқушылармен тренинг


ІІІ.Ағартушылық-профилактикалық бағыт

Мақсаты:

Білім алушылар мен педагогтердің өзін-өзі айқын-дауына, кәсіптік өсуіне ықпал ету;Білім алушылар бейімсіздігінің алдын-алу;Білім алушылардың бейәлеуметтік мінез-құлқының алдын-алу;

Мұғалімдерді аттестаттауда әлеуметтік-психологиялық сүйемелдеу;Әдістемелік бірлестіктер мен педагогикалық кеңестің жұмысына ықпал ету.



Аймақтық психолог бірлестіктерінің семинар

4-5 сынып сабақтастығы бойынша  пән мұғалімдерімен зерттеу қорытындысы бойынша семинар Қиын және құқықбұзуға бейім оқушылармен жүргізілген жұмыс құқық кеңесінде қарау ( Есепте тұрған оқушылар туралы жұмыс қорытындысын)

ІҮ.Психологиялық кеңес беру- консультациялық бағыттар.      Мақсаты:

Білім алушыларға, ата-аналар мен мұғалімдерге олардың сұранысы бойынша кеңес беру;

 Білім алушыларға, ата-аналар мен мұғалімдерге     жеке тұлғалық,кәсіптік өзін –өзі айқындау проблемалары және қоршаған ортамен өзара қарым-қатынастар бойынша жеке және топпен кеңес жүргізу;Күйзелістік, жанжалдық, қатты 

эмоционалды күйзелістік жағдайда болып табылатын білім алушыларға психологиялық қолдау көрсету;Тұлғааралық және топаралық жанжалдарды шешуде делдалдық жұмыстарды ұйымдастыру;Әдістемелік бірлестіктер мен педагогикалық кеңестің жұмысына ықпал ету.

Тәрбиесі қиындық туғызатын оқушылармен және олардың ата-аналарымен біріккен әңгіме-кеңестер


Есепте тұрған оқушылар туралы жұмыс қорытындысы


11 сынып ата-аналарына баласын ҰБТ-ке дайындауға кеңес беру 

Сынып жетекшілерін жүргізілген зерттеу қорытындысымен таныстырып кеңес беру

Ү.Әлеуметтік –диспетчерлік бағыттар

Мақсаты:

Педагог-психологтың және кең көлемде талап етілетін мамандардың кәсіптік құзіреттілігі, функционалдық міндеттері шеңберінен шығатын проблемаларды шешу бойынша (дефектологтар, логопеттер,тифлопедагогтармен т.б. аралас-мамандармен жұмыс жүргізу)Әлеуметтік-медициналық-психологиялық қызметтер туралы деректер банкін қалыптастыру; Аралас-мамандармен және шұғыл жағдайда көмек көрсету бойынша мүдделі органдармен өзара әрекет нәтижелерінің мониторингін жүргізу.

Қажетті органдармен     жүргізілінген  жұмыстың өзара әрекет нәтижелерінің мониторингін жүргізу (болған жағдайда) функционалдық міндет шеңберінен шығатын проблемаларды шешу бойынша (дефектологтар, логопеттер, тифлопедагогтармен т.б. аралас-мамандармен жұмыс жүргізу)

Мектеп инспекторымен     бірге девиантты мінез-құлықты жасөспірімдердің отбасына бару (ІІ апта)













Мамыр айы

Бағыты

І апта

ІІ апта

ІІІ апта

     ІҮ     апта

І.Психологиялық психодиогностика.    Мақсаты: 

Білім алушылардың психикалық  дамуын анықтау мақсатында психологиялық диогностикалау;

Білім алушылардың бейімделуі, дамуы мен әлеуметтену мақса-тында кешенді психологиялық тексеру;Білім алушылардың қабілеттілігі, қызығу-шылығы мен икемділігін психологиялық диогности-калау.Психологилық диогностиканың қорытындысы бойынша психологиялық тұжырымдар мен     ұсыныстарды дайындау.

Жүргізілген диагностика қорытындысы бойынша жұмыстарды саралау

ІІ.Түзету-дамытушылық бағыттар

Мақсаты: 

Жеке тұлғалық өсуге арналған тренингтер өткізу;

Білім алушылар мен педагогтердің тұлғалық, интелектуалдық эмоционалды-жігерлік,шығарма- шылық даму үйлесімділігі бойынша психологиялық түзету және дамыту сабақтарын ұйымдастыру;

Жанжалдық тұлға-аралық қатынастарды түзетуді жоспарлау.

11 сынып оқушыларына психологиялық көмек беру.Әңгіме жұмыстары:топтық,жеке,ата-аналармен бірге

11 сынып оқушылармен тренинг «Тілек хат»


ІІІ.Ағартушылық-профилактикалық бағыт

Мақсаты:

Білім алушылар мен педагогтердің өзін-өзі айқын-дауына, кәсіптік өсуіне ықпал ету;Білім алушылар бейімсіздігінің алдын-алу;Білім алушылардың бейәлеуметтік мінез-құлқының алдын-алу;

Мұғалімдерді аттестаттауда әлеуметтік-психологиялық сүйемелдеу;Әдістемелік бірлестіктер мен педагогикалық кеңестің жұмысына ықпал ету.

Жас ұстаздармен жұмыс 

Аймақтық психолог бірлестіктерінің семинар 

Қиын және құқықбұзуға бейім оқушылармен жүргізілген жұмыс құқық кеңесінде қарау 

( Есепте тұрған оқушылар туралы жұмыс қорытындысын)

ІҮ.Психологиялық кеңес беру- консультациялық бағыттар.      Мақсаты:

Білім алушыларға, ата-аналар мен мұғалімдерге олардың сұранысы бойынша кеңес беру;

 Білім алушыларға, ата-аналар мен мұғалімдерге     жеке тұлғалық,кәсіптік өзін –өзі айқындау проблемалары және қоршаған ортамен өзара қарым-

қатынастар бойынша жеке және топпен кеңес жүргізу;Күйзелістік, жанжалдық, қатты эмоционалды күйзелістік жағдайда болып табылатын білім алушыларға психологиялық қолдау көрсету;Тұлғааралық және топаралық жанжалдарды шешуде делдалдық жұмыстарды ұйымдастыру;Әдістемелік бірлестіктер мен педагогикалық кеңестің жұмысына ықпал ету.

 «Жасөспірімдердің арасындағы құқық бұзушылықтың алдын алу кеңесінің» жылдық жұмысына талдау

Оқушыларға  кеңес. Емтиханға дайындық,Жазғы демалысты қалай маңызды  өткізуге болады? 

Сұраныс бойынша кеңес беру 


Ү.Әлеуметтік –диспетчерлік бағыттар

Мақсаты:

Педагог-психологтың және кең көлемде талап етілетін мамандардың кәсіптік құзіреттілігі, функционалдық міндеттері шеңберінен шығатын проблемаларды шешу бойынша (дефектологтар, логопеттер,тифлопедагогтармен т.б. аралас-мамандармен жұмыс жүргізу)Әлеуметтік-медициналық-психологиялық қызметтер туралы деректер банкін қалыптастыру; Аралас-мамандармен және шұғыл жағдайда көмек көрсету бойынша мүдделі органдармен өзара әрекет нәтижелерінің мониторингін жүргізу.

Қажетті органдармен     жүргізілінген  жұмыстың өзара әрекет нәтижелерінің мониторингін жүргізу (болған жағдайда) функционалдық міндет шеңберінен шығатын проблемаларды шешу бойынша (дефектологтар, логопеттер, тифлопедагогтармен т.б. аралас-мамандармен жұмыс жүргізу)