Әлеуметтік педагогтің лауазымдық міндеттері » М.Таипов атындағы орта мектеп
Алматы облысы білім басқармасының
Ұйғыр ауданы бойынша білім бөлімінің
"М.Таипов атындағы орта мектеп"
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау бөлімі :
+7(72778)44531
Есепші бөлімі:
+7(72778) 44531
Нашар көрушілер
нұсқасы
28
март
2022

Әлеуметтік педагогтің лауазымдық міндеттері

Әлеуметтік педагог қызметі, мақсаты мен міндеті

Мектептегі әлеуметтік педагогтың білім беру жүйесіндегі алатын орны ерекші. Әлеуметтік педагог-ол тәрбиеші емес, сынып жетекшісі, тәлімгер емес, ол белгілі бір нормадағы қызметті үйлестіруші.


Негізгі қызметі – адамды өмірге, қоғамға бейімдеу. Мектептегі әлеуметтік педагогтың басты мақсаты – оқушының әлеуметпен жан-жақты қарым-қатынас ортасын құру. Әлеуметтік педагогтардың негігі жұмыс нысаны балалар мен жасөспрімдер болып табылады.

Мақсаты:

  • мектеп әкімшілігімен және педагогтармен жұмысты үйлестіру;
  • балалар мен ата-аналармен қарым-қатынас;
  • балаларды әлеуметтік қорғау, олардың дамуын, тәрбиесін, білімін жандандыру.

Міндеттері:

  • балалардың қажеттіліктері мен мүдделерін анықтау;
  • олардың қиындықтары мен проблемаларын шешуге ықпал ету;
  • жасөспірімдердің мінез-құлқындағы ауытқулардың алдын алу;
  • олардың әлеуметтік қорғалу және әлеуметтік ортаға бейімделу деңгейін анықтау;
  • мұқтаж тәрбиеленушілерге әлеуметтік көмек және қолдау көрсету.





Әлеуметтік педагог жұмысының функциялары


 Профилактикалық

  • Мектепте де, отбасында да оқушының даму жағдайын зерттеу.
  • Оның жеке даму деңгейін, психологиялық және физикалық жағдайын, отбасының әлеуметтік мәртебесін анықтау.
  • Ата-аналарға педагогика, балалар психологиясы, құқықтық мәселелер бойынша ағартушылық көмек көрсету.
  • Рөлдік ойындар, тренингтер сияқты әр түрлі оқыту және практикалық кездесулер өткізу.

Қорғаушылық

  • Қолайсыз отбасылардың деректер банкін әзірлеу.
  • Әр түрлі құрылымдарда баланың мүддесін қорғау үшін қажетті құжаттар пакетін дайындау.
  • Бала мен ата-ана арасында қақтығыс туындаған жағдайда отбасылармен тұрақты түрде кездесулер мен топтық сабақтар өткізу.

Ұйымдастырушылық

  • Білім беру процесінің барлық қатысушыларымен: пән мұғалімдерімен, оқушылармен және олардың ата-аналарымен тұрақты, оның ішінде жеке консультациялар өткізу.
  • Жергілікті атқарушы органдардың өкілдерімен және отбасы мен балалықты әлеуметтік қорғау жөніндегі әртүрлі қызметтермен, сондай-ақ құқық қорғау органдарымен тұрақты негізде байланыс жасау.
  • Балаларды қосымша білім беру ұйымдарына тарту арқылы олардың жан-жақты физикалық дамуына ықпал ету.



Әлеуметтік педагогтың нормативтік құжаттары:

  •  ҚР Конституциясы
  • Білім туралы Заң
  • Бала құқығы туралы Конвенция\
  • Бала құқығын қорғау Заңы
  • Неке және отбасы туралы Заң





Әлеуметтік педагог қызметі, мақсаты мен міндеті
Мектептегі әлеуметтік педагогтың білім беру жүйесіндегі алатын орны ерекші. Әлеуметтік педагог-ол тәрбиеші емес, сынып жетекшісі, тәлімгер емес, ол белгілі бір нормадағы қызметті үйлестіруші.
Негізгі қызметі – адамды өмірге, қоғамға бейімдеу. Мектептегі әлеуметтік педагогтың басты мақсаты – оқушының әлеуметпен жан-жақты қарым-қатынас ортасын құру. Әлеуметтік педагогтардың негігі жұмыс нысаны балалар мен жасөспрімдер болып табылады.
Мақсаты:
  • мектеп әкімшілігімен және педагогтармен жұмысты үйлестіру;
  • балалар мен ата-аналармен қарым-қатынас;
  • балаларды әлеуметтік қорғау, олардың дамуын, тәрбиесін, білімін жандандыру.
Міндеттері:
  • балалардың қажеттіліктері мен мүдделерін анықтау;
  • олардың қиындықтары мен проблемаларын шешуге ықпал ету;
  • жасөспірімдердің мінез-құлқындағы ауытқулардың алдын алу;
  • олардың әлеуметтік қорғалу және әлеуметтік ортаға бейімделу деңгейін анықтау;
  • мұқтаж тәрбиеленушілерге әлеуметтік көмек және қолдау көрсету.
Әлеуметтік педагог жұмысының функциялары

 Профилактикалық

  • Мектепте де, отбасында да оқушының даму жағдайын зерттеу.
  • Оның жеке даму деңгейін, психологиялық және физикалық жағдайын, отбасының әлеуметтік мәртебесін анықтау.
  • Ата-аналарға педагогика, балалар психологиясы, құқықтық мәселелер бойынша ағартушылық көмек көрсету.
  • Рөлдік ойындар, тренингтер сияқты әр түрлі оқыту және практикалық кездесулер өткізу.
Қорғаушылық
  • Қолайсыз отбасылардың деректер банкін әзірлеу.
  • Әр түрлі құрылымдарда баланың мүддесін қорғау үшін қажетті құжаттар пакетін дайындау.
  • Бала мен ата-ана арасында қақтығыс туындаған жағдайда отбасылармен тұрақты түрде кездесулер мен топтық сабақтар өткізу.
Ұйымдастырушылық
  • Білім беру процесінің барлық қатысушыларымен: пән мұғалімдерімен, оқушылармен және олардың ата-аналарымен тұрақты, оның ішінде жеке консультациялар өткізу.
  • Жергілікті атқарушы органдардың өкілдерімен және отбасы мен балалықты әлеуметтік қорғау жөніндегі әртүрлі қызметтермен, сондай-ақ құқық қорғау органдарымен тұрақты негізде байланыс жасау.
  • Балаларды қосымша білім беру ұйымдарына тарту арқылы олардың жан-жақты физикалық дамуына ықпал ету.
Әлеуметтік педагогтың нормативтік құжаттары:
  •  ҚР Конституциясы
  • Білім туралы Заң
  • Бала құқығы туралы Конвенция\
  • Бала құқығын қорғау Заңы
  • Неке және отбасы туралы Заң