28
март
2022
Әлеуметтік педагогтің лауазымдық міндеттері
Әлеуметтік педагог қызметі, мақсаты мен міндеті
Мектептегі әлеуметтік педагогтың білім беру жүйесіндегі алатын орны ерекші. Әлеуметтік педагог-ол тәрбиеші емес, сынып жетекшісі, тәлімгер емес, ол белгілі бір нормадағы қызметті үйлестіруші.
Негізгі қызметі – адамды өмірге, қоғамға бейімдеу. Мектептегі әлеуметтік педагогтың басты мақсаты – оқушының әлеуметпен жан-жақты қарым-қатынас ортасын құру. Әлеуметтік педагогтардың негігі жұмыс нысаны балалар мен жасөспрімдер болып табылады.
Мақсаты:
- мектеп әкімшілігімен және педагогтармен жұмысты үйлестіру;
- балалар мен ата-аналармен қарым-қатынас;
- балаларды әлеуметтік қорғау, олардың дамуын, тәрбиесін, білімін жандандыру.
Міндеттері:
- балалардың қажеттіліктері мен мүдделерін анықтау;
- олардың қиындықтары мен проблемаларын шешуге ықпал ету;
- жасөспірімдердің мінез-құлқындағы ауытқулардың алдын алу;
- олардың әлеуметтік қорғалу және әлеуметтік ортаға бейімделу деңгейін анықтау;
- мұқтаж тәрбиеленушілерге әлеуметтік көмек және қолдау көрсету.
Әлеуметтік педагог жұмысының функциялары
Профилактикалық
- Мектепте де, отбасында да оқушының даму жағдайын зерттеу.
- Оның жеке даму деңгейін, психологиялық және физикалық жағдайын, отбасының әлеуметтік мәртебесін анықтау.
- Ата-аналарға педагогика, балалар психологиясы, құқықтық мәселелер бойынша ағартушылық көмек көрсету.
- Рөлдік ойындар, тренингтер сияқты әр түрлі оқыту және практикалық кездесулер өткізу.
Қорғаушылық
- Қолайсыз отбасылардың деректер банкін әзірлеу.
- Әр түрлі құрылымдарда баланың мүддесін қорғау үшін қажетті құжаттар пакетін дайындау.
- Бала мен ата-ана арасында қақтығыс туындаған жағдайда отбасылармен тұрақты түрде кездесулер мен топтық сабақтар өткізу.
Ұйымдастырушылық
- Білім беру процесінің барлық қатысушыларымен: пән мұғалімдерімен, оқушылармен және олардың ата-аналарымен тұрақты, оның ішінде жеке консультациялар өткізу.
- Жергілікті атқарушы органдардың өкілдерімен және отбасы мен балалықты әлеуметтік қорғау жөніндегі әртүрлі қызметтермен, сондай-ақ құқық қорғау органдарымен тұрақты негізде байланыс жасау.
- Балаларды қосымша білім беру ұйымдарына тарту арқылы олардың жан-жақты физикалық дамуына ықпал ету.
Әлеуметтік педагогтың нормативтік құжаттары:
- ҚР Конституциясы
- Білім туралы Заң
- Бала құқығы туралы Конвенция\
- Бала құқығын қорғау Заңы
- Неке және отбасы туралы Заң
Мектептегі әлеуметтік педагогтың білім беру жүйесіндегі алатын орны ерекші. Әлеуметтік педагог-ол тәрбиеші емес, сынып жетекшісі, тәлімгер емес, ол белгілі бір нормадағы қызметті үйлестіруші.
Негізгі қызметі – адамды өмірге, қоғамға бейімдеу. Мектептегі әлеуметтік педагогтың басты мақсаты – оқушының әлеуметпен жан-жақты қарым-қатынас ортасын құру. Әлеуметтік педагогтардың негігі жұмыс нысаны балалар мен жасөспрімдер болып табылады.
Мақсаты:
- мектеп әкімшілігімен және педагогтармен жұмысты үйлестіру;
- балалар мен ата-аналармен қарым-қатынас;
- балаларды әлеуметтік қорғау, олардың дамуын, тәрбиесін, білімін жандандыру.
- балалардың қажеттіліктері мен мүдделерін анықтау;
- олардың қиындықтары мен проблемаларын шешуге ықпал ету;
- жасөспірімдердің мінез-құлқындағы ауытқулардың алдын алу;
- олардың әлеуметтік қорғалу және әлеуметтік ортаға бейімделу деңгейін анықтау;
- мұқтаж тәрбиеленушілерге әлеуметтік көмек және қолдау көрсету.
Профилактикалық
- Мектепте де, отбасында да оқушының даму жағдайын зерттеу.
- Оның жеке даму деңгейін, психологиялық және физикалық жағдайын, отбасының әлеуметтік мәртебесін анықтау.
- Ата-аналарға педагогика, балалар психологиясы, құқықтық мәселелер бойынша ағартушылық көмек көрсету.
- Рөлдік ойындар, тренингтер сияқты әр түрлі оқыту және практикалық кездесулер өткізу.
- Қолайсыз отбасылардың деректер банкін әзірлеу.
- Әр түрлі құрылымдарда баланың мүддесін қорғау үшін қажетті құжаттар пакетін дайындау.
- Бала мен ата-ана арасында қақтығыс туындаған жағдайда отбасылармен тұрақты түрде кездесулер мен топтық сабақтар өткізу.
- Білім беру процесінің барлық қатысушыларымен: пән мұғалімдерімен, оқушылармен және олардың ата-аналарымен тұрақты, оның ішінде жеке консультациялар өткізу.
- Жергілікті атқарушы органдардың өкілдерімен және отбасы мен балалықты әлеуметтік қорғау жөніндегі әртүрлі қызметтермен, сондай-ақ құқық қорғау органдарымен тұрақты негізде байланыс жасау.
- Балаларды қосымша білім беру ұйымдарына тарту арқылы олардың жан-жақты физикалық дамуына ықпал ету.
- ҚР Конституциясы
- Білім туралы Заң
- Бала құқығы туралы Конвенция\
- Бала құқығын қорғау Заңы
- Неке және отбасы туралы Заң