Психолог жұмысының есебі
SWOT ТАЛДАУЫ
Білім беру ортасының күшті жақтары (Strengths), әлсіз жақтары (Weaknesses), мүмкіндіктері (Opportunities) мен қауіптері (Threats) (SWOT)
Мектептерге арналған SWOT талдауы мектеп жүйесінде және оқыту барысында қолданылатын техникаларда ненің тиімді және ненің тиімділігі төмен екендігін талдауға қатысатын мектеп көшбасшылары мен қызметкерлерді тиісті нұсқаулықпен жабдықтай алатын құрал болып табылады. Нақты алғанда, SWOT талдауын болашақ қаржыландыруға, жоспарлауға және басқарушылық шешімдерге ықпал ете алатын кез келген жоспарлау немесе талдау жұмыстарында қолдануға болады.
Анықтамалары
- Күшті жақтары – мектеп мақсаттарына қолжеткізуге оң әсер ете алатын (немесемақсаттардыжүзегеасыруқұралы бола алатын) факторлар. Сіздің командаңызда кімдер бар? Олар өзгеріс енгізу үдерісіне қандай күш қосып, ықпал ете алады?
- Әлсіз жақтары – мектеп мақсаттарына қол жеткізуге теріс ықпал ете алатын (немесемақсаттарғақолжеткізугекедергіболатын) факторлар. Біздің мектепке қандай оқыту керек болар еді?
- Мүмкіндіктер – оқушылардың үлгеріміне, олардың оқу көрсеткіштерін арттыруға немесе бұған дейін қарастырылмаған мектеп мақсаттарына қол жеткізуге оң ықпал ете алатын сыртқы факторлар. Деңгейлі бағдарламаның ЕкіншіжәнеҮшінші деңгейлер бойынша оқыған мұғалімдер саны қанша?
- Қауіптер – мектеп мақсаттарына қол жеткізуге кері әсер етуі ықтимал немесе басы артық, қолжеткізуге болмайтын мақсаттарды құруға ықпал ететін сыртқы факторлар мен жағдайлар.
«М.Таипов атындағы орта мектебі мектепке дейінгі шағын орталығымен»коммуналдық мемлекеттік мекемесінің педагог психологтарының
2020-2021
SWOT талдауы
"S"(Strengths) күшті жақтары | "W" (Weaknesses) әлсіз жақтары |
| Әлеуметік жағдайдың төмендігі. Ата- аналардың психологиялық қызметтің дұрыс түсінбеуі. Сыныптан тыс жұмыстарды жүргізетін мамандардың қосымша білім беру орталықтарының жоқтығы. Мектепте ата-аналармен ұстаздар, оқушылыр арасында болатын келіспеушілік жағдайлары , күтілмеген оқиғалар жоспарланған іс-щараларды уақытында өткізілмей қалуы Ата-анамен байланыстың аздығы; |
"O" (Opportunities)мүмкіндіктері | " T" (Threats) қауіптері |
Мектеп психологтары көптеген ақпарат көздерін пайдалана отырып жұмыс жасалынды.Сонымен қатар интерактивті тақтаны толығымен пайдалануға мүмкіндігі бар .Атап айтқанда сынып жұмыстары мен ата-аналар жиналыстарында әртүрлі тақырыпта бейне роликтер көрсетіліп талқылау жұмыстары үнемі жүргізіліп келді жәнеде мектепшілік бірлікте медқызметкерлермен кездесу, мектеп инспекторларымен , РОВД қызметкерлерімен оқушыларға көптеген керекті ақпараттар алуға мүмкіндіктері болды жәнеде қашықтықтан оқуларына байланысты көптеген видео роликтер көрсетілді. | Оқушылардың оқуға деген ынтасының төмендігі; Ата-ананың мектептен алшақтауы; Интернет жүйесінің жоқтығы Оқушылармен жұмыс істеуге арнайы уақыттың бөлінбеуі Оқушылардың ерте есеюі; |
Педагог-психологтар- Г.Т.Сатиева
М.Т.Блалов